Duża złożoność infrastruktury informatycznej oraz konieczność utrzymania ciągłości dostępności do usług IT w środowisku biznesowym wymuszają zastosowanie nowatorskich rozwiązań w dziedzinie wsparcia technicznego. Działania prewencyjne są kluczowe dla zapewnienia ciągłości krytycznych procesów w środowisku IT oraz zapobiegania przestojom produkcji wynikającym z awarii lub niewystarczającej wydajności infrastruktury.
Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom, oferujemy dostosowaną do potrzeb klientów, elastyczną ofertę proaktywnego wsparcia serwisowego (zarówno gwarancyjnego jak i pogwarancyjnego) oraz merytorycznego, dla sprzętu i oprogramowania.
Dodatkowo, dzięki przejęciu przez nas obsługi zgłoszeń serwisowych u producentów sprzętu, usługi te umożliwiają realizację wszelkich potrzeb z tego zakresu w jednym miejscu, nawet dla złożonych środowisk heterogenicznych, co prowadzi do oszczędności płynących z uproszczenia procedur utrzymaniowych i usprawnienia reakcji w sytuacjach kryzysowych.
Dużym problemem firm posiadających rozbudowaną infrastrukturę IT jest wyszukanie na rynku pracy i zatrudnienie odpowiedniego, wykształconego, doświadczonego personelu, który będzie w stanie zapewnić utrzymanie ciągłości działania usług biznesowych i wysokiej wydajności całego środowiska teleinformatycznego. Oferujemy usługę outsourcingu czynności administracyjnych – doświadczeni i certyfikowani inżynierowie wykonają wszelkie działania przypisywane typowo wewnętrznym, firmowym komórkom informatycznym. Prowadzi to do oszczędności kosztów i gwarantuje obsługę posiadanych urządzeń i systemów na najwyższym poziomie
W ramach naszych usług serwisowych zapewniamy:
• kompleksowy audyt środowiska objętego usługą,
• działania prewencyjne, które są kluczowe dla zapewnienia ciągłości krytycznych procesów w środowisku IT oraz zapobiegają przestojom produkcji wynikającym z awarii lub niewystarczającej wydajności infrastruktury,
• pojedynczy punkt kontaktu serwisowego,
• reprezentację Klienta w sytuacjach awaryjnych, przy kontaktach z producentem sprzętu (prowadzenie kontaktów serwisowych),
• dostęp do wiedzy i doświadczenia wysokiej klasy specjalistów,
• kompleksowe rozwiązanie serwisowe obejmujące cały sprzęt informatyczny klienta,
• obniżenie kosztów serwisu poprzez proaktywny mechanizm wykrywania usterek,
• optymalne zarządzanie środowiskiem przez monitoring zasobów systemowych,
• elastyczne warunki i program wsparcia dostosowany do rzeczywistych, specyficznych potrzeb danego Klienta,
• możliwość dodawania usług w trakcie okresu obowiązywania umowy,
• możliwość uwzględnienia usług dodatkowych.
Nasze usługi projektujemy pod indywidualne potrzeby Państwa organizacji.
Zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą