Technologia: IBM Tivoli Netcool Network Management
Pakiet IBM Tivoli Netcool Network Management służy do monitorowania sieci oraz jako system parasolowy integrujący zdarzenia generowane w innych systemach monitorowania infrastruktury IT:
- umożliwia monitorowanie infrastruktury sieciowej w czasie rzeczywistym,
- informowanie operatorów/administratorów o umiejscowieniu awarii,
- pozwala na uzyskanie prognozy potencjalnych problemów,
- udostępnia centralną konsolę zdarzeń z podglądem alarmów dotyczących zakresu monitorowanej infrastruktury,
- zapewnia administratorom i operatorom podgląd wykrytej awarii w topologii sieci w warstwach L2/L3 modelu ISO/OSI,
- umożliwia skrócenie czasu reakcji na awarie urządzeń w infrastrukturze sieciowej,
- dostarcza narzędzia diagnostyczne wspomagających pracę administratorów.
Technologia: IBM Tivoli Netcool Performance Manager
Moduł odpowiada za akwizycję i przetwarzanie metryk wydajnościowo-jakościowych:
- doskonała widoczność informacji o wydajności,
- zarządzanie wydajnością sieci różnych producentów,
- kolekcja danych z sieci przewodowych i bezprzewodowych,
- rozbudowana biblioteka pakietów dedykowanych do obsługi kolekcji i analizy konkretnych technologii,
- bieżące monitorowanie świadczenia usług,
- precyzyjne określanie wydajności infrastruktury IT.
Technologia: IBM SmartCloud Application Performance Management
IBM SmartCloud Application Performance Management służy do monitorowania systemów operacyjnych i aplikacji:
- umożliwia monitorowanie zasobów systemowych infrastruktury serwerowej
- proaktywnie reaguje na pojawienie się incydentów,
- ułatwia identyfikację źródła spadku wydajności,
- dostarcza dla administratorów jednolity, elastyczny panel operatorski umożliwiający podgląd incydentów w czasie rzeczywistym,
- skraca średni czas do odzyskania dostępności usług po wystąpieniu awarii,
- umożliwia prognozowanie na podstawie wygenerowanych raportów z dostępnych danych historycznych,
- automatycznie wskazuje rozwiązanie naprawcze w celu szybkiego przywrócenia dostępności zasobów systemowych.
Technologia: IBM Tivoli Business Service Manager
IBM Tivoli Business Service Manager prezentuje status infrastruktury IT w kontekście usług biznesowych:
- graficzne modelowanie usług biznesowych,
- określa status usługi biznesowej na podstawie statusu poszczególnych elementów infrastruktury IT biorącej udział w procesie świadczenia danej usługi,
- kolekcjonuje informacje o monitorowanym środowisku za pośrednictwem innych aplikacji,
- monitorowanie i wizualizacja wskaźników KPI w czasie rzeczywistym,
- monitorowanie poziomów SLA i ostrzeganie o przekroczeniu założonych progów,
- prezentacja graficzna w czasie rzeczywistym,
- raportowanie bieżące oraz historyczne.